Τρίτη 1 Μαρτίου 2011

Σπουδή στον κώνο

Ένα από τα τελευταία μας μαθήματα αργυροχοΐας (τον παλιό καλό καιρό που γινόντουσαν μαθήματα, τότε π.Κ. (= προ Κρίσης)), αφορούσε στην κατασκευή κώνου από φύλλο μετάλλου. Έφτιαξα λοιπόν αυτό το δαχτυλίδι, που αποτελείται από έναν κανονικό και δύο κόλουρους κώνους, τοποθετημένους σε γάμπα "anglais".


Η έμπνευση ήρθε από το εξώφυλλο του βιβλίου 1000 rings, το οποίο είναι ίσως και το πιο ενδιαφέρον από τα 1000 δαχτυλίδια που παρουσιάζονται στο βιβλίο. Μια αγορά που δεν με ενθουσίασε....

Μου λείπουν πολύ τα μαθήματα, είναι τόσα πολλά αυτά που δεν πρόλαβα να μάθω...
Καλό μήνα σε όλους σας!!!!

31 σχόλια:

Marina είπε...

Μου αρέσει!!! Μου θυμίζει...μέλλον!!!

Μαριάννα είπε...

Τέλειο και πολύ προσεγμένο!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Λίγο..εξωγήινο δεν το βλέπεις βρε πουλάκι μου; Άσε που θα βγάζει και ..θηλιές απο τις κάλτσες!( άκου τι σκέφτηκα τώρα!)Καλό μήνα γλυκιά μου.

LL είπε...

Υπέροχο φιλενάδα!!! Και ακόμα καλύτερο από κοντά!!!! Καλό μήνα!!!!!

lourdi lourdaki είπε...

ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ..ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ!!!
ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΜΟΥΑΤΣ!!!!!!

Ανεράιδα είπε...

Πολύ πολύ όμορφο, εξαιρετική επιλογή σχεδίου!!! Καλό μήνα!

Unknown είπε...

Καλό Μήνα!
πολύ παράαξενο^^
μου αρέσει^^

Unknown είπε...

Καλό Μήνα!
πολύ παράαξενο^^
μου αρέσει^^

ιρινι είπε...

μου αρέσει πολύ!!!Εξαιρετική δουλειά!!!Μπράβο!!

Margo είπε...

Αχ αυτή η κρίση:(

Ολιβάκι μου είναι πολύ όμορφο και η αγάπη σου για το κόσμημα επίσης. Κάτι θα γίνει αν όχι τώρα αργότερα ,μη το βάζεις κάτω.. ναι;

Καλό μήνα μικρή μου:)

Εφη είπε...

Πολύ ιδιαίτερο!!
Καλό μήνα!

NANTIA είπε...

Πραγματικό έργο τέχνης!!! Σε καταλαβαίνω απόλυτα για τα μαθήματα! και μένα μου λείπουν πολύ, αλλά...είναι πολλά τα λεφτά! Γι'αυτό αρκούμαι να "κατεβάζω" tutorials από το www.jewelrylessons.com. Δεν είναι κάτι φοβερό, αλλά είναι ΚΑΤΙ!
Καλή συνέχεια Ολιβάκι, σε ό,τι κάνεις!

Andria είπε...

Καλό μήνα και καλώς σε βρήκα! Πανέμορφο δαχτυλίδι!

kyriaki είπε...

poly foutouristiko.....mou aresei....prepei na itan diskoli douleia.
kalo mina
mama kyri

Maria είπε...

ΑΠΛΑ ΥΠΕΡΟΧΟ.....
ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!

πουαντερι είπε...

Τι κριμα για τα μαθηματα; σε λαθος μερη χτυπα η κριση νομιζω.
Καλο μηνα ολιβακι μου

mirsini's creations είπε...

Γουαου!! Πολυ ωραιο δαχτυλιδι!!! Μπραβο σου! Πολυ καλη δουλεια εκανες! Οσο για τα μαθηματα σε καταλαβαινω, κι εγω θα ηθελα να μαθω καποια πραγματα ακομα! Παντως το ταλεντο φαινεται και οσο πιο πολυ ασχολουμαστε, μαθαινουμε!
Καλο μηνα Ολιβακι :) !!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ!!!
ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

mirsini's creations είπε...

Γεια σου olivetree! Τι κανεις εσυ; Περνα μια βολτα κι απο'μενα! Φιλακιααααααα........

Unknown είπε...

άσχετο τελέιως
αλλά είδα κάποιες παλιότερες αναρτήσεις σου DIY
αν θες δες εδώ
http://stepbystepgr.blogspot.com/p/blog-page_20.html
θα μπορούσαν να μπουνlink για κάποια που θα ήθελες^^
Καλό Βράδυ!

creationsbyeve είπε...

φανταστικό το δακτυλίδι Ολιβάκι μου!!!φιλιά

Unknown είπε...

Καλημέρα!
ότι θες εσύ
απλά σκέφτηκα ότι θα ήθελεςνα επιλέξεις εσύ αν θα μπεί κάποιο
μου λες αν είναι^^
Καλό σ/κ!

χρυσάνθη είπε...

Καλώς σε βρήκα!!

VALIA είπε...

OLIVE MOU EINAI KATAPLIKTIKO KAI MPRAVO SOU!! ONTOS EINAI GIA E.T. KATASTASEIS :) POU SFIRA TOUS TZAI ERKOUNTAI!!!! :)

lourdi lourdaki είπε...

ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ???
ΠΟΣΟ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ!..
ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!

Νηφάλια Μέθη είπε...

αρχοντισσα των δακτυλιδιων μη στεναχωριεσαι για τα μαθηματα...:)
εχεις το πιο πολυτιμο τη λαχταρα για δημιουργια και σιγουρα καπου θα διοχετευσεις ολη αυτη την ενεργεια...!

χαμογελω

καλο βραδακι να χεις!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΚΑΠΩΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΗΣΥΧΑ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.

Πλεκτο Εγκωμιο είπε...

Αχ αυτή η κρίση! Δεν ακούμε και τίποτε άλλο! Το δαχτυλιδάκι σου φανταστικό. Όσο για τα μαθήματα εύχομαι σύντομα να ξαναξεκινήσουν!Σου στέλνω την Καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

Ανώνυμος είπε...

Που εισαιιιι????ολα καλα?
Περασα για να πω ενα γεια και να σου ευχηθω καλη εβδομαδα!!!!!
φιλιαΧ2 (MISIRLOU +MARIA)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εύχομαι σε όλους μας μια ευτυχισμενη και τυχερη εβδομάδα με τα λιγότερα προβλήματα.Που χαθηκες;;;;;;;;;;;;

lourdi lourdaki είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ?
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ!!!