Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Η διαλεύκανση του μυστηρίου

Μυστήριο πλανάται τους τελευταίους μήνες στο μπλογκοχωριό. Πού είναι η Olive? Γιατί δεν φτιάχνει τίποτα πια? Γιατί δεν κάνει καινούριες αναρτήσεις? Γιατί δεν απαντάει στα σχόλιά μας και γιατί δεν σχολιάζει τις αναρτήσεις μας? Έφτασε η ώρα καλοί μου φίλοι να διαλευκανθεί πια αυτό το μυστήριο!!! Να μαθευτεί επιτέλους η αλήθεια και το τι κρύβεται πίσω από τη μυστηριώδη αυτή εξαφάνιση!!! Η αλήθεια λοιπόν είναι ότι τους τελευταίους μήνες μου συμβαίνει κάτι συγκλονιστικό, μοναδικό και υπέροχο. Κάτι που με έχει βγάλει τελείως έξω από τα νερά μου και με έχει αποσυντονίσει . Και για όσους δεν το καταλάβατε, ναι είμαι Έγκυος!!!! Σε περίπου δύο μήνες θα γίνω μανούλα!!!! Τα συναισθήματα πολλά και ανάμεικτα. Άγχος, φόβος και αγωνία για το μικρό πλασματάκι που κουβαλάω μέσα μου. Κάθε εξέταση και ένας Γολγοθάς αγωνίας, κάθε θετικό αποτέλεσμα και αιτία για πανηγυρισμούς!!! Μετά άγχος για το μετά, για το πώς θα είμαστε, πώς θα διαμορφωθεί η ζωή μας. Και μια γλυκιά αγωνία για το πότε θα έρθει επιτέλους στον κόσμο αυτό το μωράκι, το αγοράκι μας, πώς θα μοιάζει, πώς θα φέρεται…. Απορία, πώς είναι δυνατόν να αγαπάς τόσο πολύ κάτι που δεν έχεις δει ποτέ σου! Ασύλληπτο το μέγεθος της αγάπης που μπορεί να νιώσει ένας άνθρωπος για το παιδί του. Μαζί με όλα αυτά τα υπέροχα συναισθήματα, και άλλα, πρακτικά ζητήματα. Ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα στη δουλειά και εκκρεμότητες που πρέπει να τακτοποιηθούν πριν φύγω μου παίρνουν όλη την ενέργεια (τη λίγη που μου έχει μείνει), με αποτέλεσμα να γυρνάω στο σπίτι πτώμα. Πού κουράγιο για δημιουργία και blogging…. Είμαι σίγουρη όμως ότι με καταλαβαίνετε και δεν μου κρατάτε κακία. Τις αναρτήσεις σας τις διάβαζα και θα συνεχίσω να τις διαβάζω, ίσως μόνο τα σχόλιά μου να μην είναι πολύ συχνά. Και ευχαριστώ πολύ όσους από εσάς πέρασαν από το μπλογκοσπιτάκι μου να αφήσουν την καλημέρα τους και να ρωτήσουν αν είμαι καλά! Ναι, είμαι πολύ καλά και πολύ πολύ ευτυχισμένη!!!! Μην νομίσετε βέβαια ότι κάθισα και εντελώς άπραγη, όλο και κάτι έφτιαχνα (εξάλλου η δημιουργία σε’ μένα λειτουργεί ψυχοθεραπευτικά και είναι φορές που την έχω απόλυτη ανάγκη). Θα σας τα δείξω στα «προσεχώς»!!!! Προς το παρόν σας φιλώ όλους και όσοι έχετε κόρες προσέχτε, γιατί σε κάνα δίμηνο έρχεται στον κόσμο ένας παίδαρος που θα κάψει καρδιές!!!! (Χαζομαμά από τώρα???? Άντε καλέ!!).

24 σχόλια:

roadartist είπε...

Πολλά συγχαρητήρια!!!! :)
Με το καλό! Εύχομαι κάθε ευτυχία και στους δυο σας! Χαίρομαι που σε διαβάζω τόσο "πολύ ευτυχισμένη", να προσέχεις και να πάνε όλα καλά!
Ε, τώρα το blogging, σιγά μην ασχολείσαι, κοίτα τα υπόλοιπα!
Φιλάκια πολλά :)

Asteri (Maria) είπε...

ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!! Τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!!!
Με το καλό!!!!!!! καλέ για blogging είμαστε τώρα;;;; :)))
Πολλά φιλιά

Νίκη είπε...

Συγχαρητήρια κι από μένα,με το καλό να το κράτήσεις στην αγκαλιά σου κι όλα τα άλλα θα τακτοποιηθούν.Καμιά μας δεν ήξερε από πριν τι να κάνει όλες στην πορεία τα μάθαμε, οπότε μην ανησυχείς...

Vita είπε...

Τι ευχάριστα νέα είναι αυτά καλή μου! Η ώρα η καλή και ...μ' ένα πόνο να ρθει στον κόσμο ο παίδαρός σου.
Απόλαυσε τις μέρες και άντεξε την κούραση. Το αντάλλαγμα είναι ανεκτίμητο!

Ξανθή είπε...

Ω τι ευχάριστα νέα!!!!!!!!!!!
Να θυμάσαι ότι αυτήν την αγάπη που τώρα αναρωτιέσαι από που και πως θα την κουβαλάς πολλά πολλά χρόνια!!!
Εύχομαι με το καλό και με ένα πόνο όπως έλεγαν οι παλιότεροι!!!
Πολλά φιλιά!

ArtAtHome είπε...

ΟΟΟΟΟΟΟ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΕ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΙΔΙ ΑΝ ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΤΟΟΟΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΑΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ

Ανώνυμος είπε...

πολλα συγχρητηρια .. με το καλο...

θα πανε ολα καλα.. και θα μπειτε γρηγορα σε σειρα..

καλα να περναΤΕ..

φιλακια ΣΑΣ...

Σοφία Αρμελινιού είπε...

Εύχομαι τα καλύτερα!
Μμμ, καιρός να επιδοθείς σε μωρουδιακά!!!!

Νηφάλια Μέθη είπε...

χαρηκα πααααρα πολυ!

με το καλο και ολα αναλαφρα να γινουν διχως αγχος και οπως λεν οι παλιοι και με τον πρωτο πονο

:)

σμμμμουτς!

Marina είπε...

Mε το καλό κοριτσάρα μου!!! Απολαυσέ το και εμείς ΕΔΩ θα είμαστε...Ειναι μαγεία...το ένιωσα δύο φορές και θα το ήθελα άλλες χίλιες!!!

Δέσποινα είπε...

Με το καλό!!!!
Πολύ χάρηκα με τα νέα σου!
Ας χάθηκες,δεν πειράζει σε συγχωρούμε!
Να επανέλθεις με δημιουργίες και νέα για το μωράκι όμως!

lourdi lourdaki είπε...

ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥ!!!
ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!!
ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΟΝΟ!!
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΑ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ..
ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ!!

πουαντερι είπε...

Τα καλυτερα νέααααα!!!
Με το καλο να φτασει το φρατζολακι σας και ολα τα αλλα ας περιμενουν βρε.
Τι ομορφα νεα ειναι αυτα;! ποσο χαρηκα.......

Μαριάννα είπε...

ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΕΑ!!!ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ! ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΓΩΝΙΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ!
ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΕΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ!
΄΄ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΝΟ΄΄

ιρινι είπε...

Κοριτσάκι μου!!!Τι ομορφα νέα μας εδωσες σήμερα!!!!Ποιός νοιάζεται για blog και αναρτήσεις!!!Σου συμβαίνει οτι πιο υπέροχο μπορεί να συμβεί σε μια γυναίκα!!!!Απόλαυσε το, φρόντιζε τον ευατό σου , και εμείς νοερά θα ειμαστε μαζί σου με πολλές ευχές για το μωράκι που θά ερθη σύντομα στην ζωή σου!!!
Φιλάκια!!!

IZA είπε...

Ολιβάκι πολύ χάρηκα. Με το καλό. Ευχαριστήσου το και μη σκέφτεσαι τίποτα. Αυτή η περιόδος είναι από τις ομορφότερες στη ζωή της γυναίκας. Φιλιά.

Pansofix είπε...

πολλά συγχαρητήρια και με το καλό να σας ένα υγιέστατο και παιχνιδιάρικο μωράκι!!!

mirsini's creations είπε...

Τι ευχαριστα νεα Ολιβακι μου!!!!! Να εισαι καλα! Με ενα πονο γλυκουλα μου η με καθολου οπως λεει η φιλτατη Μαριαννα! Πολυ χαιρομαι για 'σενα! Φιλακια πολλα και ολα θα παν καλα ! Οποτε ξαναγραψεις εδω ειμαστε εμεις και δεν σε ξεχναμε! Τωρα θα σε σκεφτομαι ακομα πιο πολυ! Κι αλλα φιλια!! :) :D

Andria είπε...

Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!Ήταν ένα ευχάριστο απογευματινό νέο...Απόλαυσε όσο μπορείς το υπόλοιπο της εγκυμοσύνης σου χωρίς άγχος, να κοιμάσαι ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ (σε λίγο καιρό που θα ξεκινήσουν τα ξενύχτια θα καταλάβεις την σπουδαιότητα της συμβουλής μου) και ξεκίνα από τώρα να σκέφτεσαι την βάφτιση!!!! Όταν με τον καλό γεννηθεί ο μικρός θα είσαι πολύ απασχολημένη με πιο σπουδαία πράγματα (αλλαγή πάνας, καθάρισμα μύτης με φυσιολογικό ορό και άλλα) που δεν θα προλαβαίνεις να κάνεις τίποτα!!!!! Με το καλό!!!!

Vasso είπε...

Με το καλό! Δε με ξέρεις αλλά εγω σε παρακολουθώ καιρό και μου αρέσει πολύ η δουλειά σου!
Δε γινόταν να μην ευχηθώ.........
Καλή λευτεριά!

www.bzoocreations.blogspot.com

Dorothy είπε...

Πολύ ευχάριστα τα νέα σου! Με το καλό Ολιβάκι! :)

Jolly είπε...

Τον Ιούνη ερχεται ο παίδαρος ? σαν τον μεγάλο μου , διδυμάκι,με το καλό!!!!!!Και να είσαι έτσι πάντα χαζομαμά...αυτό κάνει ευτυχισμένα τα παιδιά!!!

kyriaki είπε...

ta sixarikia mou sas ta edosa kai dia zosis. sas efxomai, ego kai i ipolipi oikogeneia, ta kalytera! to moro mas na einai polixrono, gero, dinato, na ehei ola ta kala tou kosmou, agapi, ygeia, eftixia.
episis, thelo na katatheso dimosios oti pera apo mia spoudaia kallitexnis, eisai kai mia poli kali fili me megali kardia. xereis esi.....tha skisoume sti vaptisi!
mama kyri:)

VALENTINA είπε...

EGO IME I THIA!!!!!!!!HI SE OLOUS SAS!!!!!!! :))))))

NA PROSEXIS ADELFOULLA!!! KAI SI KAI O MBEMBIS KAI O POPAY SOU(ILIAS)!! :))